Nákupy

Léto v e-commerce: E-shopy hledají cesty k udržení zákazníků, slevy už nezabírají

Internetový prodej zažívá historicky první propad, kdy se meziroční obrat e-commerce snížil o 13 % (z 223 miliard korun v roce 2021 na 197 miliard korun v roce 2022). Je to dáno tím, že domácnosti šetří a nad nákupy více přemýšlejí. Chuť zákazníků utrácet se snížila o třetinu a míra rozvažování nákupu se zvýšila 1,5×. Osvědčený boj o zákazníky v podobě slevových akcí tak už tolik nezabírá. Jejich pozornost a loajalitu je nutné získat jinými způsoby. Realizovali jsme průzkum mezi 121 e-shopy a přinášíme vám 5 trendů, se kterými je potřeba počítat. Které to jsou?

9 tipů, jak ušetřit za nákup potravin

Vyraší vám pot na čele pokaždé, když u pokladny zjistíte, kolik máte zaplatit za nákup potravin? Ceny jídla se za poslední měsíce razantně zvýšily a lidé se snaží najít cesty, jak ušetřit. Šetření ale nemusí být na úkor kvality a nákup kvalitních potravin vás nemusí stát celé jmění. Přinášíme vám 9 tipů, jak za jídlo neutrácet víc, než je nutné.

Netrefil se Ježíšek do vkusu? Poradíme vám, co udělat s nevhodnými dárky

Vánoce jsou za námi a společně s nimi i rozdávání dárků. Věříme, že k vám byl Ježíšek obzvlášť štědrý a přesně se vám trefil do vkusu. Pokud jste však přece jenom dostali dárek, který vám úplně nesedl, nemusí nutně zapadat prachem na půdě. Máme pro vás pár tipů, jak můžete nevhodné dárky pohodlně vrátit nebo zužitkovat.