Aby byly vaše nákupy se Skip Pay ještě příjemnější, zapracovali jsme na nové funkci pro vrácení nevyhovujícího zboží z e-shopů. Službu jsme vyladili ve spolupráci se společností Retino, která v tomto oboru patří ke špičce. Jak naše superjednoduché vracení, které šetří vaše starosti i čas, probíhá?

Vracení zboží si neužívá asi nikdo. Jde o neoblíbený proces, který vyžaduje váš čas, a navíc mu často předchází zklamání z toho, že vám pořízené produkty nesedí. My to dobře víme, a proto jsme proces vrácení zjednodušili tak, aby pro vás byl co nejpohodlnější. Způsob, jakým zboží vrátíte, si nastavíte podle svých preferencí i časových možností.

Co je Retino?

Retino je český startup, který se zabývá vývojem softwaru pro efektivní správu zpětných procesů v e‑commerce. Služba šetří čas nejen zákazníkům, ale i samotným e‑shopům.

Do Přehledu nákupů v Zákaznické zóně jsme k objednávkám přidali tlačítko, díky němuž si na pár kliknutí „objednáte“ vrácení zboží, a o zbytek se už postará portál Retino. S ním spolupracuje už více než 2 000 e‑shopů a využívají ho tisíce zákazníků, kteří chtějí, aby pro ně vracení zboží bylo co nejefektivnější.

V přehledu nákupů nově najdete tlačítko pro jednoduché vrácení.

Jak na to?

Vrácení zboží zakoupeného se Skip Pay je teď velmi snadné a intuitivní. Využít ho můžete u všech nákupů uhrazených naším Skip Pay tlačítkem, a to do 14 dnů od doručení. Při vrácení v podstatě stačí jen „naklikat“, jaký způsob vrácení vám nejvíce vyhovuje, a my spolu s Retinem už se postaráme, aby vše proběhlo hladce.

  • V Zákaznické zóně Skip Pay kliknete v Přehledu nákupů na tlačítko CHCI VRÁTIT OBJEDNÁVKU.

  • My vás přesměrujeme do portálu Retino.

  • Označíte produkty, které vracíte, a připíšete důvod, proč.

  • Retino vám na základě vaší adresy nabídne hned několik možností, jak zboží poslat zpět, a vygeneruje pro vás přepravní štítek pro vrácení, abyste nic nemuseli ručně vypisovat.

  • V případě, že si zvolíte placený způsob přepravy, uhradíte pomocí platební karty poplatek a máte hotovo.

  • Retino vás přesměruje zpět do Zákaznické zóny Skip Pay, kde vám vše potvrdíme.

  • Následně vám Retino pošle všechny potřebné informace do e‑mailu a daný e‑shop informuje, že zboží posíláte zpět.

Všechny informace o vrácení díky Retinu zůstanou na jednom místě, a vy tak o vracených produktech budete mít vždy skvělý přehled. A to platí nejen pro vás, ale také pro nás a konkrétní e‑shop. Věříme, že si nové a jednodušší vracení zboží oblíbíte. A jako vždy budeme rádi, když nám dáte vědět, co bychom ještě mohli vylepšit, protože tímto zdaleka nekončíme.

Nevyhovující zboží z e-shopů teď vrátíte za pár vteřin.
TIP!
Prodejce vám nechce vrátit peníze? Víme, jak se bránit.
Reklamace v kostce. Zjistili jsme, na co máte jako zákazník právo.
Jak vrátit zboží pořízené v e‑shopu? Máme pro vás návod.

V nejbližší době navíc na Retinu přibude mezi platební metody i naše Skip Pay platební tlačítko, abyste mohli platit rychle, bezpečně a pohodlně, jak jste zvyklí. Do té doby můžete při vracení samozřejmě využívat vaši Skip kartu.

Hodnocení článku:

(4 hlasů, průměrné hodnocení: 5.00 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Sledovat
Chci být informován o:
guest

0 Comments
nejstarší
nejnovější nejoblíbenější
Inline Feedbacks
Ukázat všechny komentáře
0
Napište nám prosím do diskuze váš názor.x