Objednali jste si zboží z e-shopu, ale nesplňuje vaše představy, nebo se vám porouchalo ještě v záruce? Zřejmě ho budete chtít vrátit. Některé e-shopy mají tak složitý způsob vrácení zboží, že to mnohé odradí. Jde to ale i jinak. Rychle a bez zbytečných poplatků za drahou dopravu.
Vrácení zboží
Vrácení zboží nebylo nikdy jednodušší. Zvládnete to na pár kliknutí
Aby byly vaše nákupy se Skip Pay ještě příjemnější, zapracovali jsme na nové funkci pro vrácení nevyhovujícího zboží z e-shopů. Službu jsme vyladili ve spolupráci se společností Retino, která v tomto oboru patří ke špičce. Jak naše superjednoduché vracení, které šetří vaše starosti i čas, probíhá?
Jak se bránit, když prodejce odmítá vrácení peněz?
Ne každý nákup proběhne ideálně. Ať už nakupujete v kamenném obchodě, nebo online, může se stát, že se netrefíte a produkt vám nesedne nebo zkrátka nesplní vaše očekávání. Jaká máte práva, pokud jde o vrácení peněz za zboží? Zjistili jsme to za vás.
Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?
Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?