O nás

Co se stane, když nezaplatíte včas?

Naším cílem je, aby pro vás naše služby byly co nejpříjemnější. I proto se maximálně snažíme, abyste o svých závazcích měli neustálý přehled a nikdy vám žádná důležitá informace neunikla. Přečtěte si, co se stane, pokud k nám vaše platba i navzdory upozorněním nedorazí.

Data jsou budoucnost. Jak s nimi pracujeme v Skip Pay?

Počet zákazníků, kteří využívají naši odloženou platbu a rádi s námi skipují, tedy přeskakují starosti při nakupování, roste. To znamená, že se neustále zvětšuje i objem dat a osobních údajů, s nimiž pracujeme. Přečtěte si, k čemu zákaznická data a údaje využíváme a jak je chráníme, aby byly v naprostém bezpečí.

Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?

Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?

Češi už se odložené platby nebojí. Rosteme i díky skipování

Čechů, kteří při online nákupech využívají odloženou platbu MALL Pay, přibývá. Díky licenci na poskytování platebních služeb, kterou jsme získali na podzim, teď lidem nabízíme i další produkty včetně platební karty. V roce 2020 jsme zprostředkovali platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrostli zhruba na dvojnásobek. Přidejte se k nám i vy.