Máte pár dní před výplatou, ovšem akce na vysněnou televizi končí už dnes o půlnoci? Rádi nakupujete v internetových obchodech, ale nechce se vám předem platit za onoho pověstného „zajíce v pytli“? Přesně pro vás je ideálním řešením odložená platba, vychytaná platební metoda, která je budoucností online nákupů.
Prodloužená záruka
Máte před výplatou a na účtu málo peněz? Využijte odloženou platbu
Herní konzoli, kterou jste si dlouho přáli, mají nyní v akci. Vy ale máte před výplatou a váš účet zeje prázdnotou. Smiřujete se s tím, že o vytouženou věc přijdete? Nemusíte. Odložená platba vám pomůže překlenout dobu, kdy zrovna máte hluboko do kapsy a přinese vám i další výhody.
6 typů pojištění, která se opravdu vyplatí
Možná vám jde ze všech doplňkových pojištění hlava kolem a přemýšlíte, jestli to nejsou jen vyhozené peníze. Abyste se snáze zorientovali, připravili jsme pro vás přehled pojištění, která stojí za to mít.
Jak reklamovat zboží?
Přestal produkt, který jste si nedávno pořídili, fungovat jak má? Pokud od nákupu ještě neuplynuly dva roky, můžete výrobek reklamovat u prodejce. Abychom vám ušetřili čas, podívali jsme se na proces reklamace trochu podrobněji. A máme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.
Pojištění elektroniky i prodloužená záruka zdarma. Buďte v klidu s balíčkem MAXI
Že se Skip pay můžete pohodlně a bez obav nakupovat na internetu i v kamenných obchodech, už asi víte. Ale možná ještě neznáte všechny benefity balíčku MAXI, se kterým získáte prodlouženou záruku na 3 roky a pojištění produktů proti rozbití a krádeži úplně ZDARMA. Takže díky němu můžete ušetřit spoustu peněz.
Vybírejte srdcem, plaťte hlavou, naznačují naši noví maskoti
Série našich podzimních novinek ještě zdaleka nekončí. Abychom co nejlépe podtrhli benefity balíčku MAXI a Skip Pay karty, loučíme se s cvičenci, kteří vás v uplynulém roce naučili přeskakovat starosti při nakupování, a nahrazujeme je novými postavičkami srdce a mozku. Chceme totiž, abyste při nákupech se Skip Pay vybírali právě srdcem, ale platili vždy chytře – hlavou.
Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?
Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?
Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?
Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?
Od Kup Najisto, přes Lymet k mallpay. Kde jsme se vzali a co pro vás chystáme?
Už tři čtvrtě roku vám usnadňujeme nákupy na internetu a pravidelně vás informujeme o tom, jak chytře využívat odloženou platbu, bezpečně nakupovat na internetu a udržet domácí rozpočet v rovnováze. Jak vlastně služba MALL Pay vznikla? Co se nám za dobu její existence podařilo? A jaké máme plány do budoucna?
7 tipů, jak chytře nakupovat na internetu a nenechat se oškubat
Nakupovat na internetu v dnešní době zvládne skoro každý. Ale zdaleka ne všichni nakupují chytře. A právě na to často sázejí obchodníci, kteří potenciální klienty bombardují nabídkami a akcemi, které vždy nejsou tak výhodné, jak se na první pohled zdají. Máme pro vás sedmero účinných tipů, jak nakupovat chytře a vyzrát na vychytralé triky e-shopů.