Prodloužená záruka

Jak reklamovat zboží?

Přestal produkt, který jste si nedávno pořídili, fungovat jak má? Pokud od nákupu ještě neuplynuly dva roky, můžete výrobek reklamovat u prodejce. Abychom vám ušetřili čas, podívali jsme se na proces reklamace trochu podrobněji. A máme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.

Vybírejte srdcem, plaťte hlavou, naznačují naši noví maskoti

Série našich podzimních novinek ještě zdaleka nekončí. Abychom co nejlépe podtrhli benefity účtu Plus a mallpay karty, loučíme se s cvičenci, kteří vás v uplynulém roce naučili přeskakovat starosti při nakupování, a nahrazujeme je novými postavičkami srdce a mozku. Chceme totiž, abyste při nákupech s mallpay vybírali právě srdcem, ale platili vždy chytře –⁠ hlavou.

Pojištění zboží. Proč ho uvítají i vaši zákazníci?

Relativně nová pračka, která odmítá prát, rozbitý displej u drahého mobilu nebo ukradený foťák na dovolené. To jsou nepříjemnosti, kterým lidé čelí každý den. I proto přibývá těch, kteří se podobným situacím chtějí vyhnout. A to díky pojištění zboží, které kryje nejen poruchy produktů po záruce, ale i nešťastné náhody. Proč byste ho zákazníkům měli nabízet i vy?

Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?

Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?

Prodloužená záruka

Prodloužená záruka je nadstandardní služba, kterou si může zákazník dokoupit ke svému produktu a mít tak jistotu, že mu zařízení opraví nebo vymění i po zákonných dvou letech záruky. Sjednat si ji zákazník může přímo při nákupu zboží – například v internetové galerii Mall.cz, kde službu zprostředkovává Skip Pay. Výhodou prodloužené záruky, kterou zákazník sjedná přímo […]

Časová cena u zboží

Při určování aktuální hodnoty zboží se setkáte s termíny jako nová nebo časová cena. Nová cena vyjadřuje aktuální cenu nového ekvivalentu produktu zakoupeného v současné době v dané lokalitě. Ta se obvykle s postupem času snižuje, neboť produkt stárne a předcházejí ho technologické novinky. Výjimkou mohou být umělecké či starožitné předměty, jejichž hodnota se naopak s přibývajícím časem zvyšuje. Časová […]

Amortizace

Amortizace označuje snížení hodnoty zboží v průběhu jeho života. Ta se snižuje nejen fyzickým opotřebením, tím, že produkt aktivně využíváte, ale zahrnuje i tzv. morální amortizaci, která vyjadřuje snížení hodnoty jen tím, že model či typ zboží stárne. Pomocí této techniky se vyjadřuje aktuální hodnota zboží, která se vyhodnocuje v případě reklamace, náhrady, prodejte zboží nebo v dalších […]

Cena prodloužené záruky

Prodloužená záruka umožňuje zákazníkům prodloužit dobu, po kterou je jejich nákup krytý při rozbití či zničení. Pokud se tedy zakoupený produkt rozbije po zákonné dvouleté lhůtě, má jeho majitel či majitelka nárok na uhrazení opravy nebo výměnu za nový výrobek. Záruku si lze s Skip Pay prodloužit o 1, 2 nebo 3 roky, přičemž její cena […]