Skip Pay

Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou práva zákazníka?

Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?

Slavíme 50 e-shopů. A rosteme dál!

S příchodem června jsme překonali velký milník –⁠ s odloženou platbou MALL Pay nyní nakoupíte na více než 50 e-shopech. To ale určitě neznamená, že bychom se chystali usnout na vavřínech, naopak. I nadále se budeme snažit, aby počet obchodníků, se kterými spolupracujeme, rostl. A stejně tak připravujeme další velké novinky, které zpříjemní vaše nakupování.

Mateřská a finanční problémy. Jak do nich nespadnout?

Děti jsou radost, ale také starost. Když finanční výpadek zasáhne bezdětného člověka, je to sice nepříjemné, ale situace dopadne jen na něj. Pokud se však s podobnými těžkostmi potýkají rodiče s dětmi, ovlivní krizová situace i ty nejmenší. Jak se zachovat, když vám během rodičovské dovolené poklesnou příjmy?

Odložená platba pomáhá minimalizovat kontakt během mimořádné situace

Zatímco velká část kamenných obchodů byla kvůli bezpečnostním nařízením v Česku nucena dočasně zavřít, e-shopy nebo služby, které se specializují na rozvoz potravin, i nadále fungují. Provozovatelé ale často museli přistoupit k opatřením, jejichž cílem je eliminovat mezilidský kontakt. Krizová pravidla se dotkla i způsobů platby nebo doručení. Většina internetových obchodů nyní akceptuje pouze platbu předem a nezasílá zboží na dobírku. V této situaci může obchodníkům pomoci i odložená platba.