Co dělat, když nemohu splácet

Co dělat, když nemohu splácet?

Naším cílem jsou maximálně přívětivé služby. Děláme tedy vše pro to, abyste měli o svých závazcích neustálý přehled a nikdy vám žádná důležitá informace neunikla.

Veškeré informace o vašich objednávkách, částce k zaplacení i datu splatnosti naleznete ve své Zákaznické zóně i mobilní apce. O blížícím se datu splatnosti vás zároveň v předstihu informujeme prostřednictvím e-mailu, SMS nebo PUSH notifikace

Víme, že i přesto občas může zapomenout každý, proto vám za první čtyři dny prodlení neúčtujeme žádný poplatek. Pokud byste ale ani po této době potřebnou částku neuhradili, bohužel bychom vám zpětně dopočítali upomínku a sankční poplatky.

Jestli využíváte náš balíček MAXI, až 95 % svého vyúčtování si můžete posunout na další měsíc za poplatek 3,50 Kč za každou započatou odloženou stokorunu.

Pokud se jedná o dlouhodobější problém, je důležité se k němu především postavit čelem a co nejdříve nás informovat. Naším cílem je pro vás hledat řešení, ne exekutora. Napište na e-mail posplatnosti@skippay.cz a domluvíme se na individuálním postupu. Vyplatí se vám to.

Více informací na stránce Nakupujte s rozumem.

Potřebujete pomoct?

Náš chatbot je vám k dispozici – otevřete ho tlačítkem níže nebo ikonkou vpravo dole