• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Žádost o účet Plus jsem vyplnil/a před několika dny a nikdo se neozval. Co s tím?

Pravděpodobně se vloudila chybka při vyplňování potřebných údajů. Zkontrolujte si prosím všechny uvedené informace, hlavně výpis z účtu, nahrání občanského průkazu nebo zda nemáte překlep třeba v mailové adrese. V případě, že jsou údaje kompletní a správné a stále se nic neděje, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.