• Účty
  • Kde nakupovat
  • Slevy
  • Pro e-shopy
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma

Nejčastější dotazy

  • Často kladené otázky
  • Google Pay a Apple Pay

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Jak postupovat v případě ztráty mobilu, ve kterém mám kartu v Apple Pay?

V případě, že dojde ke ztrátě mobilního zařízení, ve kterém máte nahranou digitální verzi platební karty, doporučujeme ihned kontaktovat zákaznickou linku Skip Pay na čísle +420 226 288 700. Pokud došlo ke ztrátě pouze mobilního zařízení a nikoli plastové karty, provedeme zrušení digitální karty v Apple Pay, abyste mohli nadále využívat plastovou Skip kartu. Následně si vytvoříte novou digitální kartu do vašeho nového mobilního zařízení.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Kategorie

  • Co je Skip Pay?
  • Další časté otázky
  • Investice
  • Karta
  • Limit
  • Mobilní aplikace
  • Moje údaje
  • Nákup na Třetinu
  • Nákupy
  • Odměny
  • Platba a dárkové poukazy
  • Pojištění nákupu
  • Vyzvednutí a vrácení
  • Účty

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

+420 226 288 700

Ve všední dny od 8 do 18 hodin



Napište nám e-mail

info@skippay.cz

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.