Customer Care & Backoffice

Customer Care Specialist

Onsite/Remote

Praha, Radlice

Baví tě online a e-commerce, ale ani svět financí ti není cizí? Přidej se k nám! Ve Skip Pay chráníme zákazníky před zbytečnými výdaji i dalšími nástrahami online nakupování, pomáháme jim přizpůsobit se aktuálním trendům a umožňujeme snadné, pohodlné a bezpečné placení kdekoli. Rádi tě přivítáme v týmu, nabídneme ti cenné znalosti i zkušenosti a zároveň se i s chutí přiučíme něco od tebe. Tak co, jdeš do toho s námi?

Pár informací na úvod:

  • Staneš se součástí 15členného oddělení rozděleného do třech menších týmů – schvalování, vymáhání a právě zákaznická péče.

  • Cílem celého oddělení je zajištění požadavků všech našich zákazníků, přičemž naším hnacím motorem jsou právě naši zákazníci, vždy hledáme to nejlepší řešení a k srdci si bereme tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku.

  • Máme rádi přátelskou atmosféru, na nic si nehrajeme, jsme k sobě fér a hledáme cesty k tomu, abychom byli v práci maximálně spokojení.

Jak si tě představujeme a jaké zkušenosti se ti budou hodit?

  • Předchozí zkušenost a působení v call centru – máš zkušenosti s komunikací se zákazníky a víš, jak call centrum funguje.

  • Vynikající komunikační dovednosti – se zákazníky umíš přátelsky a empaticky komunikovat, jak v telefonické, tak i v písemné podobě, gramatická správnost je samozřejmostí.

  • Prozákaznické myšlení – zákazník je pro nás vždy na prvním místě, zájem a ochota mu pomoci je prostě základ.

  • Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce – jsi člověk, na kterého je spolehnutí, umíš převzít zodpovědnost, ale zároveň jsi týmovým hráčem a budeš s námi táhnout za jeden provaz.

  • Vzdělání - bez zkoušky dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru jiného než na bydlení to nepůjde, pokud certifikací ještě nedisponuješ, v rámci zkušební doby ti s jejím získáním pomůžeme, musíš ale splňovat požadavek maturitního vzdělání.

Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?

  • Aktivní komunikace se zákazníky – budeš odbavovat požadavky a přání našich nových i stávajících zákazníků, a to jak telefonicky (příchozí a odchozí linka), tak písemně prostřednictvím e-mailu.

  • Efektivní a rychlá komunikace – pracujeme na rychlé a efektivní komunikaci, ale vždy s důrazem na potřeby a spokojenost zákazníka.

  • Zpracování zpětné vazby – budeš reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků a shromažďovat podněty pro vylepšení našich služeb, abychom zajistili, že naši zákazníci budou vždy maximálně spokojení.

  • Administrativní činnosti – kromě komunikace se zákazníky budeš zpracovávat i ostatní administrativní úkoly spojené s tvou prací.

Proč do toho jít s námi?

  • Pevná pracovní doba – 8:30–17:00h, pondělí až pátek, s možností práce z domova (i full remote).

  • Spravedlivé rozdělení práce – práce je rozdělena v rámci jednotlivých agend tak, aby se všichni mohli spravedlivě prostřídat.

  • Pečlivé zaškolení – při nástupu ti poskytneme důkladné zaškolení, aby ses cítil/a komfortně a připraveně.

  • Odměny nad rámec mzdy – šikovnost se vyplácí, nabízíme i různé odměny nad rámec mzdového ohodnocení.

  • Stabilní zázemí – jsme fintech firma se stabilním zázemím jedné z největších českých bank – ČSOB.

  • Přátelský tým – menší tým opravdu přátelských kolegů, kteří ti vždy rádi pomohou a postarají se o zábavu i v náročnějších dnech.

  • Moderní firemní kultura – týden volna navíc, sick days, možnost home office, případně remote, firemní akce, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál atd.

Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.

Informace o pozici

Pracovní model

Onsite/Remote

Oddělení

Customer Care & Backoffice

Smluvní vztah

Pracovní smlouva

Typ úvazku

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Střední s maturitní zkouškou

Jazykové znalosti

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Sdílet pozici

Cesta výběrovým řízením

Dejte nám o sobě vědět

Dejte nám o sobě vědět

Odpovězte na některý z našich inzerátů nebo nám pošlete svůj životopis. Ozveme se vám co nevidět.
Zavoláme si a probereme možnosti

Zavoláme si a probereme možnosti

Během hovoru se seznámíme a projdeme si základní podmínky a potřeby obou stran. Pokud se shodneme, že nás to bude společně bavit, domluvíme se na dalších krocích.
Poprvé se potkáme

Poprvé se potkáme

Setkáme se online nebo rovnou v našich kancelářích. Přátelsky si popovídáme a vzájemně se lépe poznáme. Otevřeně a na rovinu probereme možnosti a očekávání.
Vzájemně se oťukáme

Vzájemně se oťukáme

Může jít o setkání s budoucím nadřízeným, společný oběd s týmem, vypracování case study nebo třeba speciální hru. Oťukávačku vybíráme tak, aby sedla na míru pozici i situaci.

Tvořte s námi budoucnost placení

Kontaktní informace

Doplňující informace

Přiložte váš životopis

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a tím, že vás v budoucnu budeme kontaktovat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy.

Časté dotazy