
Customer Care Specialist
Onsite/Remote
Praha, Radlice
Baví tě online a e-commerce, ale ani svět financí ti není cizí? Přidej se k nám! Ve Skip Pay chráníme zákazníky před zbytečnými výdaji i dalšími nástrahami online nakupování, pomáháme jim přizpůsobit se aktuálním trendům a umožňujeme snadné, pohodlné a bezpečné placení kdekoli. Rádi tě přivítáme v týmu, nabídneme ti cenné znalosti i zkušenosti a zároveň se i s chutí přiučíme něco od tebe. Tak co, jdeš do toho s námi?
Pár informací na úvod:
Staneš se součástí 15členného oddělení rozděleného do třech menších týmů – schvalování, vymáhání a právě zákaznická péče.
Cílem celého oddělení je zajištění požadavků všech našich zákazníků, přičemž naším hnacím motorem jsou právě naši zákazníci, vždy hledáme to nejlepší řešení a k srdci si bereme tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku.
Máme rádi přátelskou atmosféru, na nic si nehrajeme, jsme k sobě fér a hledáme cesty k tomu, abychom byli v práci maximálně spokojení.
Jak si tě představujeme a jaké zkušenosti se ti budou hodit?
Předchozí zkušenost a působení v call centru – máš zkušenosti s komunikací se zákazníky a víš, jak call centrum funguje.
Vynikající komunikační dovednosti – se zákazníky umíš přátelsky a empaticky komunikovat, jak v telefonické, tak i v písemné podobě, gramatická správnost je samozřejmostí.
Prozákaznické myšlení – zákazník je pro nás vždy na prvním místě, zájem a ochota mu pomoci je prostě základ.
Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce – jsi člověk, na kterého je spolehnutí, umíš převzít zodpovědnost, ale zároveň jsi týmovým hráčem a budeš s námi táhnout za jeden provaz.
Vzdělání - bez zkoušky dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru jiného než na bydlení to nepůjde, pokud certifikací ještě nedisponuješ, v rámci zkušební doby ti s jejím získáním pomůžeme, musíš ale splňovat požadavek maturitního vzdělání.
Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?
Aktivní komunikace se zákazníky – budeš odbavovat požadavky a přání našich nových i stávajících zákazníků, a to jak telefonicky (příchozí a odchozí linka), tak písemně prostřednictvím e-mailu.
Efektivní a rychlá komunikace – pracujeme na rychlé a efektivní komunikaci, ale vždy s důrazem na potřeby a spokojenost zákazníka.
Zpracování zpětné vazby – budeš reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků a shromažďovat podněty pro vylepšení našich služeb, abychom zajistili, že naši zákazníci budou vždy maximálně spokojení.
Administrativní činnosti – kromě komunikace se zákazníky budeš zpracovávat i ostatní administrativní úkoly spojené s tvou prací.
Proč do toho jít s námi?
Pevná pracovní doba – 8:30–17:00h, pondělí až pátek, s možností práce z domova (i full remote).
Spravedlivé rozdělení práce – práce je rozdělena v rámci jednotlivých agend tak, aby se všichni mohli spravedlivě prostřídat.
Pečlivé zaškolení – při nástupu ti poskytneme důkladné zaškolení, aby ses cítil/a komfortně a připraveně.
Odměny nad rámec mzdy – šikovnost se vyplácí, nabízíme i různé odměny nad rámec mzdového ohodnocení.
Stabilní zázemí – jsme fintech firma se stabilním zázemím jedné z největších českých bank – ČSOB.
Přátelský tým – menší tým opravdu přátelských kolegů, kteří ti vždy rádi pomohou a postarají se o zábavu i v náročnějších dnech.
Moderní firemní kultura – týden volna navíc, sick days, možnost home office, případně remote, firemní akce, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál atd.
Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.
Informace o pozici
Adresa pracoviště
Pracovní model
Onsite/Remote
Oddělení
Customer Care & Backoffice
Smluvní vztah
Pracovní smlouva
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání
Střední s maturitní zkouškou
Jazykové znalosti
Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)
Cesta výběrovým řízením


Zavoláme si a probereme možnosti

Poprvé se potkáme

Vzájemně se oťukáme

Vše sedlo? Plácneme si!
Tvořte s námi budoucnost placení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy.
Časté dotazy
