
Marketing Specialist – CRM jako hlavní hvězda, affil a SEO ve vedlejší roli
Hybridní řežim
Praha - Radlice
Baví tě online a e-commerce, ale ani svět financí ti není cizí? Přidej se k nám! Ve Skip Pay chráníme zákazníky před zbytečnými výdaji i dalšími nástrahami online nakupování, pomáháme jim přizpůsobit se aktuálním trendům a umožňujeme snadné, pohodlné a bezpečné placení kdekoli. Rádi tě přivítáme v týmu, nabídneme ti cenné znalosti i zkušenosti a zároveň se i s chutí přiučíme něco od tebe. Tak co, jdeš do toho s námi?
Znáš ten pocit, když otevřeš e-mail a všechno v něm dává smysl? My ano – a chceme ho i nadále dopřávat našim zákazníkům. Jejich počty se ale zvyšují, a tak hledáme dalšího parťáka, který si rozumí se CRM scénáři, ví, že pushka je super, ale sama svět nespasí, a zvládne k tomu jednou za čas sáhnout i do affiliate nebo SEO. Tvoje hlavní role? Exponea (Bloomreach) master. Ale scénář napíšeme už společně.
Co tě u nás čeká?
- CRM, CRM, CRM – většinu týdne se ponoříš do světa Exponea (nově Bloomreach) a budeš nastavovat, testovat, stavět, optimalizovat a také vyhodnocovat scénáře komunikace pro mailové, push a sms kampaně
- affiliate a cashback – pár hodin týdně věnuješ i našim partnerům a budeš pomáhat s monetizací trafficu
- SEO – ruku přiložíš k dílu i se SEO aktivitami, se kterými nám pomáhá agentura
- analýza a segmentace zákazníků – protože víme, že každý je jiný a generický newsletter už nikoho neohromí
- operativa & koordinace – zvládneš i drobné úkoly, které drží marketing v chodu (např. výpomoc se sockama, vyhodnocování soutěží, tvorba podkladů pro schůzky) a zapojíš se do spolupráce napříč firmou (content, copy, grafika, web analytika...)
Co k tomu budeš potřebovat?
- na začátku spolupráce ti bude k ruce seniornější parťák Renča, časem si ale agendu převezmeš plně pod sebe, proto potřebujeme, abys za sebou už měl/a alespoň roční působení v marketingu – oblast CRM nebo online marketing v digitální firmě/reklamní agentura/startup
- znalost mailingových/CDP nástrojů (Bloomreach, Ecomail, Smartemailing, Mailchimp apod.) ti bude velkou výhodou
- máš cit pro digitální marketing (CRM, affil, content, SEO, UX)
- umíš to s lidmi – v týmu, s agenturou, s partnery a samozřejmě se zákazníky
- disponuješ samostatností, zodpovědností, zvládáš si agendu zorganizovat a nečekáš, že tě celou dobu někdo povede za ruku
- ideálně bydlíš v Praze nebo blízkém okolí – fungujeme v hybridním režimu 3 dny kancelář, 2 dny domov
Proč do toho jít s námi?
- budeš součástí in-house marketingového týmu 7 lidí (performance a content) + dalších externistů s možností sdílet vzájemně know-how
- zajímavá práce s přesahem do dalších částí digitálního marketingu, kde se toho hodně naučíš
- vyzkoušíš nejnovější technologie a marketingové nástroje, které ti ulehčí práci (Bloomreach, Collabim, Google Analytics, Looker Studio, Tableau a další)
- nemáme žádnou centrálu v zahraničí, veškeré kampaně si děláme lokálně in-house
- kombinujeme zázemí startupu se stabilitou ČSOB za zády
- kanceláře máme na Radlické a vládne v nich tvůrčí a neformální atmosféra
- máme firemní kulturu 21. století se vším, co k tomu patří - přes 30 dní volna, možnost práce z domova, flexibilní pracovní doba, moderní kanceláře, kafe a občerstvení na místě, firemní akce, spousta výhod skrz naši matku ČSOB, multisportka...
PS Case Study je sice součástí výběrka, ale neboj, nejde o žádný scam, kde ti jen vezmeme nápady a zmizíme jak one hit wonders. Tuhle pozici fakt hledáme a case jsme si vyřešili sami.
PPS Pokud víš, kdo dostal růži, co udělal Pája s rýží v Survivoru a kdo skončil v hide away na Farmě, máš o společná témata s týmem postaráno.
Jdeš do toho s námi? Pak pošli CV a krátké intro, brzo se ti ozveme.
Informace o pozici
Adresa pracoviště
Pracovní model
Hybridní řežim
Oddělení
Marketing
Smluvní vztah
Práce na živnostenský list/IČO
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání
Střední s maturitní zkouškou
Jazykové znalosti
Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)
Cesta výběrovým řízením


Zavoláme si a probereme možnosti

Poprvé se potkáme

Vzájemně se oťukáme

Vše sedlo? Plácneme si!
Tvořte s námi budoucnost placení
Máte další otázky?
Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy.
Časté dotazy
