Navštivte e-shop se Skip Pay pojištěním a vyberte zboží.
Na detailu produktu nebo v košíku zaklikněte ideální ochranu podle svého gusta.
Dostanete e-mail se všemi potřebnými informacemi.
Ten si pečlivě uschovejte pro případ uplatnění pojištění.
Vaše produkty ochráníme před rozbitím, které bylo způsobeno pádem, vniknutím kapaliny, cizích předmětů a před mechanickým poškozením. Dále se ochrana vztahuje na ztrátu v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním.
Velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety a mobilní telefony, fotoaparáty, televize a mnoho dalších.
Ochrana nekryje úmyslné poškození zboží vámi nebo jakoukoli třetí osobou. Také nesmíte nic zamlčet a uvádět nepravdy.
V autě si prosím nic cenného nenechávejte, to ochránit nemůžeme,
stejně jako když dojde ke krádeži věci, kterou nemáte u sebe či na sobě.
Další méně časté výluky najdete v pojistných podmínkách.
Uhradíme opravu
Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží
Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží
Uhradíme opravu
Poškozené zboží odneste nebo zašlete do libovolného autorizovaného servisu a nezapomeňte si vyžádat potvrzení o předání.
Poté se nám do 15 dní od vzniku škodné události ozvěte na 226 288 700. Na příjmu jsme každý všední den od 8 do 18 hodin. Nechcete volat? Nahlaste událost zde a jako číslo pojistné smlouvy vyplňte vaše rodné číslo.
Jakmile nám dáte vědět, spojíme vás s pojišťovnou, kde s vámi proberou, co se přesně stalo a jak moc je zboží poškozené. Při ruce mějte občanský průkaz, doklad o zaplacení nákupu a potvrzení ze servisu či policie.
Mrkněte na pojistné podmínky.
Napsali jsme je tak, abyste jim rozuměli, i když třeba nejste právníci.