Navštivte e-shop se Skip Pay pojištěním a vyberte zboží.
Na detailu produktu nebo v košíku zaklikněte ideální ochranu podle svého gusta.
Dostanete e-mail se všemi potřebnými informacemi.
Ten si pečlivě uschovejte pro případ uplatnění pojištění.
Vyřešíme za vás všechny běžné poruchy, na které by se vztahovala běžná 2letá záruka. Akorát vy už budete mít zboží klidně 5 let. Záleží, kolik roků navíc zvolíte.
Velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety a mobilní telefony, fotoaparáty, televize a mnoho dalších.
Pojištění se nevztahuje na škody způsobené živelnou událostí, na povrchové poškození přístroje například poškrabání, zářez, praskliny, dále problémy se softwarem, baterií nebo příslušenstvím. Další méně časté výluky najdete v pojistných podmínkách.
Uhradíme opravu
Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží
Uhradíme opravu
Uhradíme opravu
Poškozené zboží odneste nebo zašlete do libovolného autorizovaného servisu a nezapomeňte si vyžádat potvrzení o předání.
Poté se nám do 15 dní od vzniku škodné události ozvěte na 226 288 700. Na příjmu jsme každý všední den od 8 do 18 hodin. Nechcete volat? Nahlaste událost zde a jako číslo pojistné smlouvy vyplňte vaše rodné číslo.
Jakmile nám dáte vědět, spojíme vás s pojišťovnou, kde s vámi proberou, co se přesně stalo a jak moc je zboží poškozené. Při ruce mějte občanský průkaz, doklad o zaplacení nákupu a potvrzení ze servisu či policie.
Mrkněte na pojistné podmínky.
Napsali jsme je tak, abyste jim rozuměli, i když třeba nejste právníci.