• Účty
  • Kde nakupovat
  • Slevy
  • Pro e-shopy
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma
Prodlužte si záruku snadno a rychle o 1, 2 nebo 3 roky. Opravy po skončení zákonné záruky zaplatíme, a to vše bez finanční spoluúčasti.

Prodloužená záruka, která vám dodá jistotu

Prodlužte si záruku snadno a rychle o 1, 2 nebo 3 roky. Opravy po skončení zákonné záruky zaplatíme, a to vše bez finanční spoluúčasti.

Proč si prodloužit záruku až na 5 let?

Uznáme více než 96 %
nahlášených případů

Bez jakékoli finanční
spoluúčasti

Jistota, která vás vyjde jen na pár korun za den

Škodu můžete nahlásit
z pohodlí domova

Jak funguje prodloužená záruka?

1. Vyberte si zboží, které chcete ochránit

Navštivte e-shop se Skip Pay pojištěním a vyberte zboží.

2. Zvolte vhodnou variantu

Na detailu produktu nebo v košíku zaklikněte ideální ochranu podle svého gusta.

3. Zaplaťte objednávku

Dostanete e-mail se všemi potřebnými informacemi.
Ten si pečlivě uschovejte pro případ uplatnění pojištění.

Před čím vás delší záruka ochrání?

Vyřešíme za vás všechny běžné poruchy, na které by se vztahovala běžná 2letá záruka. Akorát vy už budete mít zboží klidně 5 let. Záleží, kolik roků navíc zvolíte.

Které zboží může získat prodlouženou záruku

Velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety a mobilní telefony, fotoaparáty, televize a mnoho dalších.

Na co se záruka nevztahuje?

Pojištění se nevztahuje na škody způsobené živelnou událostí, na povrchové poškození přístroje například poškrabání, zářez, praskliny, dále problémy se softwarem, baterií nebo příslušenstvím. Další méně časté výluky najdete v pojistných podmínkách.

Příklady ze života

Pračka přestala prát 2 měsíce po standardní záruce

Uhradíme opravu

Tablet z ničehonic
přestal fungovat

Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží

Mobil se přehřívá
a restartuje

Uhradíme opravu

Počítač ztratil svůj výkon
a nic nepomáhá

Uhradíme opravu

Jak snadno nahlásíte škodu?

1. Pošlete zboží do servisu

Poškozené zboží odneste nebo zašlete do libovolného autorizovaného servisu a nezapomeňte si vyžádat potvrzení o předání.

2. Dejte nám vědět

Poté se nám do 15 dní od vzniku škodné události ozvěte na 226 288 700. Na příjmu jsme každý všední den od 8 do 18 hodin. Nechcete volat? Nahlaste událost zde a jako číslo pojistné smlouvy vyplňte vaše rodné číslo.

3. Řekněte, co se stalo

Jakmile nám dáte vědět, spojíme vás s pojišťovnou, kde s vámi proberou, co se přesně stalo a jak moc je zboží poškozené. Při ruce mějte občanský průkaz, doklad o zaplacení nákupu a potvrzení ze servisu či policie.

Chci účet zdarma

Chcete o ochraně vašich nákupů vědět více?

Mrkněte na pojistné podmínky.
Napsali jsme je tak, abyste jim rozuměli, i když třeba nejste právníci.

Prodloužená záruka i pojištění proti rozbití a krádeži je v rukách Skip Pay společně s ČSOB. Takže máte jistotu, že to skutečně zaplatíme.