Co když budu chtít zboží vrátit?
Pro vrácení postupujte dle podmínek obchodu. Obvykle je zboží potřeba zaslat na konkrétní adresu nebo zanést na pobočku v rámci zákonné 14denní lhůty.
Máte balíček MINI:
Jakmile zboží vrátíte, zašlete nám doklad o vrácení (např. přeposlaný e-mail od e-shopu potvrzující vrácení zboží) na info@skippay.cz. Pokud nebudete mít doklad přímo od e-shopu, úplně postačí například ofocený podací lístek. Objednávku u nás poté zdarma zrušíme. Pokud vrátíte jen něco z objednávky, snížíme vám celkovou částku k platbě.
Máte balíček MAXI:
Po vrácení zboží nám neposílejte žádný doklad o vrácení ani podací lístek. E-shop nás o vrácení informuje sám. Vždy pak záleží na rychlosti daného e-shopu - pokud nás o vratce stihne informovat před uzavřením vašeho vyúčtování (tzn. do posledního dne v daném měsíci), bude vaše vyúčtování ponížené o cenu vráceného zboží. Pokud to e-shop nestihne, je potřeba zaplatit vyúčtování včetně vráceného zboží a my vám následně tento přeplatek vrátíme nebo jej převedeme do dalšího měsíce.