• Účty
  • Kde nakupovat
  • Slevy
  • Pro e-shopy
  • Přihlásit se
    Vyzkoušet Skip Pay zdarma

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Co potřebuji při podání reklamace?

Vyplňte prosím reklamační formulář a připojte všechny potřebné doklady, jako je doklad o platbě v hotovosti, kopie stvrzenky, doklad o rezervaci hotelového ubytování, doklad o zrušení rezervace, objednávku zboží, komunikaci mezi vámi a obchodním místem atd. Konkrétně vás navede reklamační formulář v Zákaznické zóně.

Chci podat karetní reklamaci.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.